4.9
gebaseerd op 33 reviews
karin - meer dan een jaar geleden

Erg vriendelijke dame met verstand van wenkbrauwen. De kliniek is netjes.

Kelly - meer dan 2 jaar geleden
Azez - bijna 3 jaar geleden
Linda - bijna 3 jaar geleden

Wordt altijd keurig geholpen, geen enkel probleem. De pedicure doet geweldig haar werk en is een goedlachse vrolijke meid.

J.F. - bijna 3 jaar geleden

Mijn voetklachten worden goed verholpen

J - bijna 3 jaar geleden
A. - bijna 3 jaar geleden
M - bijna 3 jaar geleden

De behandeling is heel goed gegaan.

Gezina - bijna 3 jaar geleden

Medewerker kan de volgende keer iets vriendelijker en socialer zijn😊

Merve (nicht) - bijna 3 jaar geleden