Prima geholpen door Manon. Kan nu weer lekker wandelen zonder pijn van die ingegroeide teennagels. Ik kom zeker weer terug !
Bert
-
bijna 3 jaar geleden
Werd vriendelijk ontvangen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Er was zelfs tijd om meteen de eerste behandeling te doen. Al met al zeer tevreden. Afspraak gemaakt voor een volgende behandeling.
Petra
-
bijna 3 jaar geleden
Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen.
W
-
bijna 3 jaar geleden
A.
-
bijna 3 jaar geleden
Ik heb onlangs voor de tweede keer een medische microneedling van gezicht gehad en ben ik super bij met het resultaat!
Bedankt Zaia! Mij zie je terug.
Grazyna
-
bijna 3 jaar geleden
Altijd prima service !!
J.H.
-
bijna 3 jaar geleden
J
-
bijna 3 jaar geleden
Hans
-
bijna 3 jaar geleden
Keurig op de afgesproken tijd
T.
-
bijna 3 jaar geleden
Goede ontvangst een en prettige behandeling .
Mevrouw
-
bijna 3 jaar geleden