4.9
gebaseerd op 33 reviews
Marleen - bijna 3 jaar geleden

Vriendelijk, behilpzaam en meedenkend

Nati - bijna 3 jaar geleden

vond het fijn om thuis verzorgd te worden na mijn operatie.

Peter - bijna 3 jaar geleden

k Ben tevreden. Na de pedicure zien mijn voetjes er weer netjes uit.

Astrid - bijna 3 jaar geleden

Zij weet precies wat jouw huid nodig heeft! Ik ben echt super tevreden met haar

Nigar - bijna 3 jaar geleden
Mustafa - bijna 3 jaar geleden

Altijd goede zorg en gezelligheid bij Manon.

Linda - bijna 3 jaar geleden

professionele behandeling door Manon , buitengewoon tevreden.

Gerard - bijna 3 jaar geleden
Cheyenne - bijna 3 jaar geleden

Lieve vriendelijke vrouw doet netjes zijn werk

Neslihan - bijna 3 jaar geleden